چرت و پرت های یک برنامه نویس

اینجا جاییه که خودم مینویسم. شاید به دردتون بخوره ، شایدم نه... به من ربطی نداره

طبقه بندی موضوعی
نویسندگان

تدریس خصوصی برنامه نویسی

دوشنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۹، ۰۴:۵۰ ب.ظ

با سلام. برنامه نویسی یکی از مواردی هست که امروزه بسیار بسیار مورد استقبال بازار کار قرار گرفته و برنامه نویسی برای خودتون و ایده های خودتون هم میتونه به شدت پول ساز باشه. اگر به دنبال برنامه نویس خصوصی برای خودتون میگردید من بهتون میگم چه فاکتورهایی رو در نظر باید بگیرید.

تجریه و سابقه برنامه نویس خصوصی 

دیده شده افرادی که به تازگی برنامه نویسی رو شروع کردن اقدام به ایجاد تبلیغات برای جذب کارآموز خصوصی میکنن و معمولا در این موارد بعد از چند جلسه چون مدرس خصوصی قادر به انتقال مفاهیم برنامه نویسی نیست کار آموزش نصفه کاره رها شده و عملا این کار بی فایده خواهد بود. برای اینکه مطمئن بشید کسی که باهاش کار میکنید سابقه کافی برای تدریس داره نیاز هست که ابتدا در جلسه ی سوال و جواب با ایشون شرکت کنید و بصورت غیر مستقیم و با سوال هایی که میپرسید متوجه بشید که ایشون به اندازه کافی بلد هست یا نه.

برنامه نویسی علمی نیست که چند روزه بدست بیاد و حتی اگر شما کدی رو نوشتید باید تجربه کافی برای سروکله زدن با خطاهای اون کد رو داشته باشید. پس کسی که یه ساله برنامه نویسی میکنه نمیتونه معلم خصوصی برای این مهارت باشه.

 

اگر دنبال برنامه نویس خصوصی با تجربه ی کافی میگردید با ما تماس بگیرید

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی